MěÚ Židlochovice – omezený provoz od 26.3.2020
Městský úřad Židlochovice zveřejňuje
Oznámení o zahájení omezeného provozu Městského úřadu Židlochovice v souvislosti s prevencí šíření epidemie nemoci COVID-19 ze dne 26.3.2020
Úřední hodiny pro veřejnost ve speciálním omezeném režimu
pro přijímání a vyřízení akutních žádostí takto:
PONDĚLÍ: 8 – 11 hod. / STŘEDA: 14 – 17 hod.
V úřední dny ve vymezeném čase budou klienti obslouženi a jejich žádost bude vyřízena pouze po předchozí e-mailové či telefonické dohodě s určeným pracovníkem daného odboru, jenž stanoví konkrétní čas dostavení se klienta k vyřízení žádosti. Klienty si budou vyřizující osoby osobně vyzvedávat před budovou úřadu.
Klienti jsou povinni dostavit se, v případě osobního vyřízení žádosti, vybaveni ochrannými pomůckami (rouška, rukavice).
Seznam kontaktů v oznámení – ZDE