Toto je stará prezentace. Aktuální informace naleznete na www.rajhrad.cz!
 Portál občan
Oznámení o chybě od poskytovatele:
Connection Error:http_request_failed
Dnes<div id="zpetny_odkaz" style="visibility: hidden;width:1px;height:1px"><a href="http://phgame.cz">PHGame.cz</a></div>
  • Čtvrtek 21. listopadu 2024
  • Svátek má Albert
  • Zítra má svátek Cecílie
  • Je lichý týden
  • Je 47. týden

MěÚ Židlochovice – opatření od 12.4.2021

Městský úřad Židlochovice, obce s rozšířenou působností vydává Opatření města Židlochovice v návaznosti na usnesení rady města Židlochovice č. 2021/51/8

V návaznosti na usnesení rady města Židlochovice č. 2021/51/8 ze dne 12. 02. 2021 s účinností od 14. 02. 2021, stanovuje tajemnice Městského úřadu Židlochovice opatření spočívající v omezení osobního kontaktu státních zaměstnanců, zaměstnanců a dalších úředních osob (dále jen „zaměstnanci“) s adresáty veřejné správy (s žadateli, s jinými účastníky správních řízení) a dalšími externími osobami (dále jen „klienti/veřejnost“) na nezbytně nutnou úroveň.

Cílem opatření je:

  1. minimalizovat osobní kontakt a nahradit jej jinými formami (písemný, elektronický, telefonický), ve všech případech, kdy je to možné, a to i mezi zaměstnanci uvnitř jednotlivých budov (mezi sebou). Dále striktně používat roušky, při kontaktu s klienty respirátory, dbát na hygienu rukou a používat dezinfekční přípravky;
  2. zajistit příjem veškerých dokumentů od klientů/veřejnosti pouze prostřednictvím pracoviště podatelny, příp. prostřednictvím elektronické adresy podatelny – podatelna@zidlochovice.cz, datovými schránkami, Českou poštou – UPOZORNĚNÍ: elektronická adresa podatelny NEBUDE přijímat podání bez ověřeného el. podpisu
  3. stanovit pro veřejnost speciální režim v době úředních hodin: pondělí / středa  8 – 17 hod.     
    V úřední dny ve vymezeném čase budou klienti obslouženi a jejich žádost bude vyřízena pouze po předchozí e-mailové či telefonické dohodě s určeným pracovníkem daného odboru, jenž stanoví konkrétní čas dostavení se klienta k vyřízení žádosti.
    Klienty si budou vyřizující osoby osobně vyzvedávat před budovou úřadu.
    Klienti jsou povinni dostavit se, v případě osobního vyřízení žádosti, vybaveni ochrannými pomůckami: RESPIRÁTOR /NANOROUŠKA
  4. zamezit vstupu veřejnosti do budov Městského úřadu Židlochovice mimo úřední dny a stanovené hodiny.

Celé znění – ZDE: MZi_opatreni covid-19_6 -2021