MěÚ Židlochovice – opatření od 12.4.2021
Městský úřad Židlochovice, obce s rozšířenou působností vydává Opatření města Židlochovice v návaznosti na usnesení rady města Židlochovice č. 2021/51/8
V návaznosti na usnesení rady města Židlochovice č. 2021/51/8 ze dne 12. 02. 2021 s účinností od 14. 02. 2021, stanovuje tajemnice Městského úřadu Židlochovice opatření spočívající v omezení osobního kontaktu státních zaměstnanců, zaměstnanců a dalších úředních osob (dále jen „zaměstnanci“) s adresáty veřejné správy (s žadateli, s jinými účastníky správních řízení) a dalšími externími osobami (dále jen „klienti/veřejnost“) na nezbytně nutnou úroveň.
Cílem opatření je:
- minimalizovat osobní kontakt a nahradit jej jinými formami (písemný, elektronický, telefonický), ve všech případech, kdy je to možné, a to i mezi zaměstnanci uvnitř jednotlivých budov (mezi sebou). Dále striktně používat roušky, při kontaktu s klienty respirátory, dbát na hygienu rukou a používat dezinfekční přípravky;
- zajistit příjem veškerých dokumentů od klientů/veřejnosti pouze prostřednictvím pracoviště podatelny, příp. prostřednictvím elektronické adresy podatelny – podatelna@zidlochovice.cz, datovými schránkami, Českou poštou – UPOZORNĚNÍ: elektronická adresa podatelny NEBUDE přijímat podání bez ověřeného el. podpisu
- stanovit pro veřejnost speciální režim v době úředních hodin: pondělí / středa 8 – 17 hod.
V úřední dny ve vymezeném čase budou klienti obslouženi a jejich žádost bude vyřízena pouze po předchozí e-mailové či telefonické dohodě s určeným pracovníkem daného odboru, jenž stanoví konkrétní čas dostavení se klienta k vyřízení žádosti.
Klienty si budou vyřizující osoby osobně vyzvedávat před budovou úřadu.
Klienti jsou povinni dostavit se, v případě osobního vyřízení žádosti, vybaveni ochrannými pomůckami: RESPIRÁTOR /NANOROUŠKA - zamezit vstupu veřejnosti do budov Městského úřadu Židlochovice mimo úřední dny a stanovené hodiny.
Celé znění – ZDE: MZi_opatreni covid-19_6 -2021